Primaria Comunei Rebricea - judetul Vaslui » Telefon: 0235.457050 » Program de lucru: Luni-Vineri 8-16


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Unitatea administrativ-teritorială Comuna Rebricea, din județul Vaslui anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectoarele cadastrale nr. 44, 45, 46, 47, 81, începând cu data de 15.05.2019 pe o perioadă de 60 de zile, la sediul Primăriei comunei Rebricea, conform art. 14 alin. (1) și (2) din Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Cererile de rectificare ale documentelor tehnice vor putea fi depuse la sediul primăriei și pe site-ul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.

Documente pdf
S44 - plan cadastral
S44 - opis alfabetic deținători
S44 - registrul cadastral al imobilelor
S45 - plan cadastral
S45 - opis alfabetic deținători
S45 - registrul cadastral al imobilelor
S46 - plan cadastral
S46 - opis alfabetic deținători
S46 - registrul cadastral al imobilelor
S47 - plan cadastral
S47 - opis alfabetic deținători
S47 - registrul cadastral al imobilelor
S81 - plan cadastral
S81 - opis alfabetic deținători
S81 - registrul cadastral al imobilelor

Vizualizari: 377
Data creare: 07-05-2019 08:49:30
Primăria comunei Rebricea, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante CONSILIER JURIDIC - grad profesional superior, cu respectarea condițiilor de studii și vechime prevăzute de legislația în vigoare. Mai multe informații regăsiți în fișierul de mai jos:

Documente pdf
Anunț concurs post vacant (afișat la 18.04.2019)
Lista cuprinzând rezultatul selecției dosarelor (afișat la 16.05.2019)

Vizualizari: 70
Data creare: 18-04-2019 15:24:02
În atenția persoanelor care doresc să participe în calitate de expert electoral sau operator calculator al biroului electoral al secției de votare la alegerile europarlamentare din 26 mai 2019:

Documente pdf
Material informare - Corpul experților electorali
Material informare - Operatori de calculator

Vizualizari: 38
Data creare: 20-03-2019 09:43:50
Secretariatul General al Guvernului, în calitate de beneficiar, și Ministerul Afacerilor Interne, în calitate de partener, implementează proiectul: „Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit" - cod SIPOCA 35, cu aplicare națională, care se derulează începând cu 27 iulie 2018. Scopul proiectului constă în creșterea gradului de transparență a actului de guvernare la nivel central și local.

Mai multe informații puteți afla accesând link-ul de mai jos:

Linkuri externe

https://sgg.gov.ro/new/guvernare-transparenta-deschisa-si-participativa-standardizare-armonizare-dialog-imbunatatit-cod-sipoca-35

Vizualizari: 41
Data creare: 13-02-2019 14:45:27

Documente pdf
HOTĂRÂREA Nr. 01/2019 - aprobarea numărului de asistenți personali pentru 2019
HOTĂRÂREA Nr. 02/2019 - aprobarea situațiilor pentru acordarea unor ajutoare de urgență
HOTĂRÂREA Nr. 03/2019 - aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local
HOTĂRÂREA Nr. 04/2019 - acoperirea deficitului secțiunii de dezvoltare a bugetului local
HOTĂRÂREA Nr. 05/2019 - stabilirea normativelor proprii de cheltuieli pentru 2019
HOTĂRÂREA Nr. 06/2019 - menținerea rețelei școlare a unităților de învățământ 2019-2020
HOTĂRÂREA Nr. 07/2019 - însușire modificări inventar domeniu privat
HOTĂRÂREA Nr. 08/2019 - modificare și completare HCL nr. 41/2017 privind salarizarea
HOTĂRÂREA Nr. 09/2019 - privind reconstituirea Consiliului comunitar consultativ
HOTĂRÂREA Nr. 10/2019 - încetare mandat consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 11/2019 - actualizare ITE amenajare podețe
HOTĂRÂREA Nr. 12/2019 - actualizare ITE modernizare școala Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 13/2019 - alegerea președintelui de ședință (martie-mai 2019)
HOTĂRÂRILE Nr. 14-46/2019 - retrageri locuri de casă
HOTĂRÂREA Nr. 47/2019 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 48/2019 - revocare HCL 44/2018
HOTĂRÂREA Nr. 49/2019 - aprobarea bugetului local 2019
HOTĂRÂREA Nr. 50/2019 - reconfigurarea traseului Tufeștii de Jos - Vaslui
HOTĂRÂREA Nr. 51/2019 - aprobare cont execuție trimestrul I 2019
HOTĂRÂREA Nr. 52/2019 - indexare taxe și impozite locale 2020

Vizualizari: 32
Data creare: 01-02-2019 14:03:43
Stimați concetățeni,

Având în vedere situația creată prin apariția comunicatului Agenției Naționale de Integritate din data de 03.09.2018 cu privire la constatarea stării de conflict de interese administrativ în care m-am aflat în perioada noiembrie 2010 - februarie 2014 și ținând cont că activitatea mea ca primar a fost tot timpul bazată pe principiul transparenței, mă simt dator față de dumneavoastră cei care mi-ați acordat încrederea și voturile încă din anul 2004 să vă fac cunoscut punctul de vedere privind această speță, punct de vedere transmis și către ANI încă din data de 09.07.2018 (document mai jos atașat).

Față de cele mai sus prezentate, îmi exprim regretul că i Citeste mai mult...

Documente pdf
Punct de vedere

Vizualizari: 136
Data creare: 05-09-2018 12:09:34
Conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), PRIMĂRIA COMUNEI REBRICEA prelucrează în mod legal datele dumneavoastră cu caracter personal, prin mijloace automatizate/manuale, destinate înregistrării și are obligația de a le administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate.

Scopul colectării datelor este furnizarea de servicii publice în următoarele domenii: impozite și taxe locale, taxe speciale, executare silită, colectarea creanțelor bugetare, urbani Citeste mai mult...

Vizualizari: 104
Data creare: 25-05-2018 09:53:55

Documente pdf
HOTĂRÂREA Nr. 01/2018 - stabilirea normativelor proprii de cheltuieli pentru 2018
HOTĂRÂREA Nr. 02/2018 - menținerea rețelei școlare a unităților de învățământ 2018-2019
HOTĂRÂREA Nr. 03/2018 - aprobarea situațiilor pentru acordarea unor ajutoare de urgență
HOTĂRÂREA Nr. 04/2018 - aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local
HOTĂRÂREA Nr. 05/2018 - aprobarea numărului de asistenți personali pentru 2018
HOTĂRÂREA Nr. 06/2018 - modificare și completare HCL nr. 41/2017 privind salarizarea
HOTĂRÂREA Nr. 07/2018 - aprobare buget local 2018
HOTĂRÂREA Nr. 08/2018 - alegerea președintelui de ședință (martie-mai 2018)
HOTĂRÂREA Nr. 09/2018 - implementare Achiziție autospecială pentru stingere incendii
HOTĂRÂREA Nr. 10/2018 - însușire modificări inventar domeniu public
HOTĂRÂREA Nr. 11/2018 - transmitere proprietate Parohia Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 12/2018 - acordare mandat special reprezentare în AGA ADI-APC
HOTĂRÂREA Nr. 13/2018 - încetare de drept a mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 14/2018 - aprobarea contului de execuție pe trimestrul I 2018
HOTĂRÂREA Nr. 15/2018 - trecere bun imobil din public în privat
HOTĂRÂREA Nr. 16/2018 - dare în folosință gratuită bun imobil
HOTĂRÂREA Nr. 17/2018 - revocare HCL nr. 15/2018 și HCL nr. 16/2018
HOTĂRÂREA Nr. 18/2018 - acordare mandat special reprezentare în AGA ADI-APC
HOTĂRÂREA Nr. 19/2018 - alegerea președintelui de ședință (iunie-august 2018)
HOTĂRÂREA Nr. 20/2018 - actualizare valoare investiție amenajare podețe
HOTĂRÂREA Nr. 21/2018 - actualizare valoare investiție modernizare școală Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 22/2018 - însușire modificări inventar domeniu public
HOTĂRÂREA Nr. 23/2018 - revocare HCL nr. 13/2018
HOTĂRÂREA Nr. 24/2018 - încetare de drept a mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 25/2018 - validarea mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 26/2018 - modificarea componenței nominale a unei comisii de specialitate
HOTĂRÂREA Nr. 27/2018 - rectificarea a I-a a bugetului local pe anul 2018
HOTĂRÂREA Nr. 28/2018 - aprobarea contului de execuție pe trimestrul II 2018
HOTĂRÂREA Nr. 29/2018 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 30/2018 - aprobare proiect CONSTRUCȚII GRĂDINIȚE REGIUNEA N-E
HOTĂRÂREA Nr. 31/2018 - actualizare taxă de salubrizare pentru 2018
HOTĂRÂREA Nr. 32/2018 - dezmembrare cu modificarea inventarului domeniului public
HOTĂRÂREA Nr. 33/2018 - trecere bun imobil din public în privat
HOTĂRÂREA Nr. 34/2018 - dare în folosință gratuită bun imobil
HOTĂRÂREA Nr. 35/2018 - desemnare reprezentanți CL în CA al școlii
HOTĂRÂREA Nr. 36/2018 - alegerea președintelui de ședință (septembrie-noiembrie 2018)
HOTĂRÂREA Nr. 37/2018 - aprobare contractului de prestări servicii silvice
HOTĂRÂREA Nr. 38/2018 - rectificarea a II-a a bugetului local pe anul 2018
HOTĂRÂREA Nr. 39/2018 - aprobare concesionare fără licitație publică
HOTĂRÂREA Nr. 40/2018 - rectificarea a III-a a bugetului local pe anul 2018
HOTĂRÂREA Nr. 41/2018 - aprobarea contului de execuție pe trimestrul III 2018
HOTĂRÂREA Nr. 42/2018 - aprobarea programului de deszăpezire 2018-2019
HOTĂRÂREA Nr. 43/2018 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 44/2018 - aprobarea Planului de ocupare al funcțiilor publice pentru 2019
HOTĂRÂREA Nr. 45/2018 - aprobare burse școlare 2018-2019
HOTĂRÂREA Nr. 46/2018 - aprobare solicitare SGB din partea FNGCIMM SA-IFN
HOTĂRÂREA Nr. 47/2018 - rectificarea a IV-a a bugetului local pe anul 2018
HOTĂRÂREA Nr. 48/2018 - alegerea președintelui de ședință (decembrie-februarie)
HOTĂRÂREA Nr. 49/2018 - rectificarea a V-a a bugetului local pe anul 2018
HOTĂRÂREA Nr. 50/2018 - taxe și impozite aplicabile anului 2019
HOTĂRÂREA Nr. 51/2018 - aprobarea contului de încheiere a exercițiului bugetar pe 2018
HOTĂRÂREA Nr. 52/2018 - aprobarea prelungirii P.U.G. și R.L.U.
HOTÃRÂREA Nr. 53/2018 - atribuire în folosințã gratuitã a unui teren cãtre DELGAZ GRID

Vizualizari: 264
Data creare: 01-02-2018 12:54:01
Proiect implementat de către JUDEȚUL VASLUI, prin Consiliul Județean Vaslui ca lider de proiect, în parteneriat cu 15 U.A.T.-uri din județul Vaslui și care are ca obiectiv principal creșterea performanței actului administrativ prin eficientizarea activităților interne, a calității serviciilor publice on-line aduse cetățeanului cu ajutorul unui sistem informatic integrat implementat la nivelul instituțiilor publice partenere, care să gestioneze Registrul Agricol în format electronic și să realizeze un management intern performant.

Linkuri externe

http://www.eadministratievs.ro/web/guest/portal-e-guvernare

Vizualizari: 402
Data creare: 26-05-2017 10:06:15

Documente pdf
HOTĂRÂREA Nr. 01/2017 - acoperirea deficitului secțiunii de dezvoltare a bugetului local
HOTĂRÂREA Nr. 02/2017 - actualizare ITE alimentare cu apă Rebricea
HOTĂRÂREA Nr. 02/2017 - actualizare ITE modernizare școala Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 04/2017 - actualizare ITE amenajare podețe
HOTĂRÂREA Nr. 05/2017 - menținerea rețelei școlare a unităților de învățământ 2017-2018
HOTĂRÂREA Nr. 06/2017 - aprobarea situațiilor pentru acordarea unor ajutoare de urgență
HOTĂRÂREA Nr. 07/2017 - aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local
HOTĂRÂREA Nr. 08/2017 - aprobarea numărului de asistenți personali pentru 2017
HOTĂRÂREA Nr. 09/2017 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 10/2017 - aprobarea Planului de ocupare al funcțiilor publice pentru 2017
HOTĂRÂREA Nr. 11/2017 - aprobare ITE modernizare drumuri de interes local
HOTĂRÂREA Nr. 12/2017 - aprobare ITE reabilitare iluminat public
HOTĂRÂREA Nr. 13/2017 - aprobare ITE camin cultural Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 14/2017 - aprobare ITE sistem de canalizare-epurare ape uzate
HOTĂRÂREA Nr. 15/2017 - aprobare ITE extindere alimentare cu apă și canalizare în Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 16/2017 - concesionare fără licitație publică teren domeniu privat
HOTĂRÂREA Nr. 17/2017 - aprobarea dimensionării traseului Tufeștii de Jos - Vaslui
HOTĂRÂREA Nr. 18/2017 - aprobarea Planului de analiză și acoperire a riscurilor 2017
HOTĂRÂREA Nr. 19/2017 - alegerea președintelui de ședință (martie-mai 2017)
HOTĂRÂREA Nr. 20/2017 - aprobare ITE modernizare DC152
HOTĂRÂREA Nr. 21/2017 - aprobare buget local 2017
HOTĂRÂREA Nr. 22/2017 - stabilirea normativelor proprii de cheltuieli pentru 2017
HOTĂRÂREA Nr. 23/2017 - concesionare bun imobil Dispensar medical uman Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 24/2017 - revocare HCL nr. 16/2017
HOTĂRÂREA Nr. 25/2017 - dare în folosință gratuită teren către Parohia Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 26/2017 - implementare proiect reducere poluare cu nutrienți
HOTĂRÂREA Nr. 27/2017 - acordare mandat pentru AGA ADI-APC
HOTĂRÂREA Nr. 28/2017 - aprobarea contului de execuție pe trimestrul I 2017
HOTĂRÂREA Nr. 29/2017 - încetare de drept a mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 30/2017 - validarea mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 31/2017 - modificare componență comisie de specialitate
HOTĂRÂREA Nr. 32/2017 - rectificarea I a bugetului local 2017
HOTĂRÂREA Nr. 33/2017 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 34/2017 - aprobare cotizație GAL "Ștefan cel Mare" Iași
HOTĂRÂREA Nr. 35/2017 - aprobare cotizație ADIV
HOTĂRÂREA Nr. 36/2017 - acordare mandat special în AGA ADIV
HOTĂRÂREA Nr. 37/2017 - alegerea președintelui de ședință (iunie-august 2017)
HOTĂRÂREA Nr. 38/2017 - solicitare SGB din partea FNGCIMM SA-IFN
HOTĂRÂREA Nr. 39/2017 - aprobarea contului de execuție pe trimestrul II 2017
HOTĂRÂREA Nr. 40/2017 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 41/2017 - stabilirea salariilor de bază
HOTĂRÂREA Nr. 42/2017 - privind modificarea HCL nr. 16/2016
HOTĂRÂREA Nr. 43/2017 - privind modificarea HCL nr. 17/2016
HOTĂRÂREA Nr. 45/2017 - încetarea de drept a unui mandat de consilier
HOTĂRÂREA Nr. 46/2017 - alegerea președintelui de ședință (septembrie-noiembrie 2017)
HOTĂRÂREA Nr. 47/2017 - dezmembrare cu modificarea inventarului domeniului public
HOTĂRÂREA Nr. 48/2017 - implementare "Centru integrat de consiliere și after school"
HOTĂRÂREA Nr. 49/2017 - validarea mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 50/2017 - modificare componență comisie de specialitate
HOTĂRÂREA Nr. 51/2017 - rectificarea a II-a a bugetului local 2017
HOTĂRÂREA Nr. 52/2017 - desemnare reprezentanți C.L. în C.A. al școlii
HOTĂRÂREA Nr. 53/2017 - încetarea mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 54/2017 - aprobarea contului de execuție pe trimestrul III 2017
HOTĂRÂREA Nr. 55/2017 - aprobare ITE extindere alimentare cu apă și canalizare în Draxeni
HOTĂRÂREA Nr. 56/2017 - aprobare ITE sistem de canalizare-epurare ape uzate
HOTĂRÂREA Nr. 57/2017 - modificare și completare domeniu public
HOTĂRÂREA Nr. 58/2017 - aprobarea programului de deszăpezire 2017-2018
HOTĂRÂREA Nr. 59/2017 - aderare la Asociaţia Comunelor din România
HOTĂRÂREA Nr. 60/2017 - însușire Acord de cooperare privind auditul public intern
HOTĂRÂREA Nr. 61/2017 - validarea mandatului unui consilier local
HOTĂRÂREA Nr. 62/2017 - modificare componență comisie de specialitate
HOTĂRÂREA Nr. 63/2017 - rectificarea a III-a a bugetului local 2017
HOTĂRÂREA Nr. 64/2017 - modificare domeniu privat
HOTĂRÂREA Nr. 65/2017 - aprobarea organigramei și statului de funcții
HOTĂRÂREA Nr. 66/2017 - aprobarea Planului de ocupare al funcțiilor publice pentru 2018
HOTĂRÂREA Nr. 67/2017 - alegerea președintelui de ședință (decembrie-februarie 2018)
HOTĂRÂREA Nr. 68/2017 - rectificarea a IV-a a bugetului local 2017
HOTĂRÂREA Nr. 69/2017 - aprobarea contului de încheiere a exercițiului bugetar pe 2017
HOTĂRÂREA Nr. 70/2017 - taxe și impozite 2018
HOTĂRÂREA Nr. 71/2017 - aprobarea numărului de burse pentru anul școlar 2017-2018

Vizualizari: 230
Data creare: 01-02-2017 13:23:47
Transmiterea cererilor și actelor doveditoare pentru prelungirea/reluarea concediului de creștere a copilului și plata indemnizației se poate face prin una dintre următoarele variante:
- prin e-mail, în format scanat: vaslui_icc@mmanpis.ro
- prin poștă cu specificația pe plic ”prelungire/reluare drepturi ICC” (adresa poștală: Str. Kogălniceanu, nr.24, loc. Vaslui, jud. Vaslui)
- direct la sediul/ghișeul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială VASLUI
din str. Kogălniceanu, nr.24, loc. Vaslui, jud. Vaslui)

Telefon: 0770/590870, 0235/311563 int.11.

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
Luni și Miercuri: 8.30-18.00
Marți, Joi și Vineri: 8.30-16.00

CINE, CÂND și UNDE se depune CERERE:

Documente pdf
Opțiunea 1 - 1 an
Opțiunea 2 - 2 ani
Model Cerere Tip prelungire/reluare concediu de creștere a copilului și plata inmnizației
Tabel explicativ aplicare norme
Hotărârea Guvernului nr. 449/2016 din 22 iunie 2016
Ordinul Ministerul Muncii nr. 1099/2016 din 23 iunie 2016
Cerere pentru acordarea ICC/stimulent inserție
Model adeverință de venit

Vizualizari: 214
Data creare: 30-06-2016 08:35:59
Starea vremii
Localitatea: Rebricea
Latitudine -> 46.866539°
Longitudine -> 27.559851°
Astazi
Vineri 04-01-2019
Predominant noros
Predominant noros
Temperatura
-4°C
Minima zilei --> -4°C
Maxima zilei --> -2°C
Presiune atmosferica --> 1.00 Bar
Umiditate --> 75 %
Vizibilitate --> 16.10 km
Stare atmosfera --> stationara
Viteza vant --> 13.00 km/h
Directie vant --> NV
Soarele rasare --> 7:56 am
Soarele apune --> 4:34 pm
Maine
Partial noros
Partial noros
Minima zilei --> -6°C
Maxima zilei --> -2°C
Poimaine
Averse de ninsoare
Averse de ninsoare
Minima zilei --> -3°C
Maxima zilei --> -2°C